Sunday, October 24, 2010

exaaaamm ~

exaamm ! tensionn lah ..aku slalo fikr bm tue snang ke , kacang lah ! but hri nieyh , memg perit gile arr.. aku ingt aku sorng je x blh buat , aku pusing je blkng ..sume dah lentok .. perrrghh ~ mkin mlemahkn smangt aku ade laaahh ..but aku usaha , keluarkan jugakk idea aku ..pakse ! pakseee otaakk ! and aku rase , aku takk silap pilih krngan .. aku rase yg aku pilih tue adelah terbaikkk , paling senang dan byk isi ! tp xtau laah .. hope dpt markah tggi , kalo xdp A pon kali nieyh , B+ pon xpew laaahh ..janji jgn gagalll sudaaa ~ hri sblom nieyh exam agame , agak susah laaahh .. uh , serious memg susah ..aku xbanyak hafal ayat2 Quran , xhafal mksud dia...exam agame kli nieyhh byk aku ayat Quran , so menyiksakan laaahh , tuhan je yg tau .. besokk mybe mkin ssh , sbb sejarah dgn bi .. aku rase aku blh score bi , insyallah ~ :)

No comments:

Post a Comment