Saturday, October 16, 2010

tolonggg lah fatin ! jgn pedulikan mereka !!
  • sayu sgt hti nieyh , bile tgk gmbr tue ..hnye tuhan je yg thu .. aku try nahan dri mnangis ,but aku takk blh .. sejak aku knl dyer , dyer yg byk nasihat kat aku ..kwn2 aku xmcm dyer ..dyer baek .. aku suke kn dyer .. dyer slalu call aku , kite orng sharing story ..gelak2 ..same time dyer nasihat kn aku jgn jdy cm itu lah,cm ini lah ..so aku dgr ... and dyer slalu ckp yg dyer suke sgt kat aku .. aku dgr je , aku buat tak thu .. sbb kwn2 ckp yg dyer plyboy ..but aku xrase mcm tue .. stiap kali dyer mintak couple , byk alsan yg aku kasi ..smpai kn ade satu hri tue , dyer ckp kalo dyer couple , dyer cpt boring ..pastu mule lah nk ayat pompuan laen .. dan btol ape yg kwn aku ckp .. aku fhm dyer sbb aku pon mcm tue , dyer simpan prasaan kat aku ..cume aku je xckp yg aku suke kn dyer ..kire nye aku simpan lah prasaan aku .. pde mule nye aku thu yg dyer ade mkwe , bile aku tnye dyer xnk mgaku .. so kite orng kwn mcm biase lah .. and aku terus terlupe psal tue .. mase raye hri tue , dyer suruh aku call , aku call dyer tak blh ckp ..dyer msz ..dyer nk bgtaw bnde ..aku ckp ok ..shari sblom tue , aku memg dah gelisah..aku rase laen and pelik dgn dyer nieyh .. aku just buat2 takk thu ..bile dyer msz, aku dyer bgtaw yg dyer ade mkwe, aku tersentuh hati ..nk mnangis takk blh .. milik orng .. dyer ckp yg dyer rase bersalah sgt buat aku mcm nieyh .. and dyer bgtaw lgi , kalo kite knl awl2 , saya dah ambik awk jdy mkwe saye .. sbb awk fhm saye .. saye suke awk .. last2 berderai jugakk air mate aku ..dyer ckp yg dyer dah ade mkwe .. slame nieyh aku dah thu ..but xambik serious sgt .. aku bgtaw yg aku dah thu , kwn aku yg bgtaw .. lps tue kami terus xmsz, xcall .. bile terjumpe mcm biase lah , gurau2 sende ,, kdang2 gile3 ,, kire nye mcm biase lahh .. hri tue dyer ckp , mcm mst aku sedih psal tue , aku cover2 ,,aku ckp taakk .. aku diam .. slamat lah ckp ikot fon ..kalo takk berderai aer mate aku .. pastu dyer ckp ,kalo aku xsedih ,mst aku terase cikt2 .. aku urm je .. aku ckp biarkan .. kwn terus kawan .. jgn biarkan couple sbb kite terus bergado or ape2 je lah .. 4 hri di kem , mcm biase , kalo jumpe gurau2 .. gelak2 bodoh .. and aku terus mbiarkan perasaan aku nieyhhh .. kdng2 aku fikr , knape bile 2 insan mnaruh perasaan ,.ade orng yg mhalang ..sdang kn terang2 kwn2 d sekeliling perasaan prubahn kami .. dlu tak mcm nieyh .. jmpe snyum pon takk ..ape tah lagi nk bergurau sende .. aku terlalu bodoh blh tersengkut dgn dyer ..sbb aku dah tahu dyer dah ade mkwe .. spttnye aku dri awl lgi tak blh sangkut dgn dyer .. last2 tgk lah , aku yg sedih ..dan slalu buat2 happy dgn seribu satu masalah yg bertambung2 .. dan aku hnye fikr kan DIA ! dan tuhan je yg thu .. hati mnangis , bibir sntiase tersenyum .. biarkan separah mne pon hati ini , aku relakn mereka .. biarlah aku dgn khidupaan aku , dn mereka dgn khidupan mereka ..aku doa kan , mereka kekal dan jgn d sbb kn aku mereka bergadoh .. aminnnn ~

No comments:

Post a Comment