Tuesday, February 1, 2011

kehadiran mereka mengubah kehidupan

dunia seolah2 berputar dgn cepat..seakan2 aku tak rase perjalanan berlalu dgn bgitu..saban hari , aku dpt tegok khidupn manusia d sekeliling termasuk kehidupan aku.. setiap hari fatin buat rutin hrian..bgun, pergi sklh , balek , study dan tdo.. solat juga :) ..tpi aku rase khidupan aku tak begitu sempurna..orng laen mcm tue jugak an ? ftin rase orng laen lebih sempurna..dri segi luran dan dalaman.. knape ftin tak blh jdy mcm tue ??mungkin ftin dgn budak2 jahat ? takk laaa..kawan2 fatin sume dtg dri family yg baek2..tpi kdang2 fatin xperasan dgn kehadiran mereka d sisi.. merekalah yg selalu menemani dan menceriakan hri2 ftin..bile xde salah seorang dri diaorng, ftin sunyi..ini kan d kata kn kawan ? ye ! kawan sejati.. ftin proud sgt dgn diaorang sbb mereka semua xlupe kawan2..bkn mcm kwn yg sblom2 nieyhh..diaorng slalu tlg ftin dlm kesusahan..dulu2 fatin terlalu memilih kawan.. okayy, jum bermula dari sekolah rendah.. sekolah rendah dlu fatin b'kawan dgn anak orng kaye.. so ftin pon terikot jugakk..budak2 lgi an.. masok sklh mnengah, kawn bru ckp yg ftin nieyh sombng mase sklh rendah dlu (ade orng bgtau dia) . fatin nk tergelaakk. gile ? but kalo d fikr kan balek , MEMANG YE PON ! then sklh menengah xmcm sklh rendah..byk kawan2 prngai xbrp elok..ftin kawn jugakk la dgn diaorng..tpi taakk rapat.. then naek form4 , saya kembali ceria dgn sifat or perangai sbenar saya.. sbb dah jmp kawan satu kepala.. syikinn , nadiaa, asif . dan laen2 . rmai benor.. heheheee.. so alhamdulillah, fatin dapt hrungi liku2 kehidupan.. tpi dgn ade nye mereka semua, hidup saye dah jdy mcm sempurna gituu.. hope kite semua xkan putus kawan okayy.. lgi pon fatin sayang korang semuaa.. muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah darling !

1 comment:

  1. Sekali berkawan selama-lamanya tetap kawan! ^^,

    ReplyDelete