Monday, July 11, 2011

Alhamdulillah PLKN tak dapat!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.. hari ni gades bagun awal sangat walaupun tak cukup tidur semalam untuk menunggu keputusan PLKN. so korang nak tau gades dapat ke tak? meh3.gades nak story mori..hehehhee..seperti yang gades katakan kemarin...tapi gades cuba untuk memasuki laman web PLKN dari pukul 9 pgi sampai pkul 10 malam..malangnya tak BOLEH! tuhan je yang tau gades gelisah macam mana..so gades tekan bangun pukul 2 pagi untuk check skali lgi...sama jugak.. budak2 otak mcm gades eik..set dalam otak..mesti pagi2 buta tak de orang check..hahahaaa..so gades frust  gile..bila kita dalam kesusahan Allah selalu tolong kita..kurang dari 15 minit lepas tue.. handfon berbunyi..tutttttt* mesej masuk la! 15888 hantar mesej.. dari petang kemarin lgi hantar mesej yang servis not avilable..geram betul! Alhamdulillah.. mesej tubtak memberi kehampaan kepada gades .

RM0.20 PLKN:
MAAF!
940210035***
anda tidak terpilih untuk menyertai
PLKN Siri 9/2012
Terima Kasih




yeah! gades tak dapat PLKN..lepas tue gades pon dapat tidur dengan lena..hehehee. k laaa.gades nak bersiap2 pergi ke sklh..belajar untuk SPM. belajar untuk IBUBAPA. Belajar untuk SAYA.

2 comments:

  1. aish. plkn la seronok dik. siyes. :p

    ReplyDelete
  2. Hye. nk tumpang promote. Promote this blogshop, http://hijab-intrend.blogspot.com/ or you can find us at fb, hijab-intrend blogshop.

    Kami ada menjual shawls yg sangat cantik. The latest one is, custom made shawls yang cantik dan sangat berkualiti tinggi ! Jom terjah kay. Pasti tak menyesal! Btw, thanks. (:

    ReplyDelete