Monday, November 19, 2012

rezeki lagu.Alhamdulillah

salam and heyyy.im really sorry cant update entry. lebih kurang 10hari lgi i akan berada di Perak for sure seri iskandar.mcm biasa berhijrah untuk belajar.Alhamdulillah sem 1 saya dah tempuh dengan jaya nya.syukur ke hadrat ilahi..

back to the main story, congrts to MY MAN diatas kejayaan nyaa.so far saya memg betul2 berbangga dengan bakat yang diberikan kepada nyee.yeeeaayyy :) :) Alhamdulillah rezeki makin masuk lepas dia menjual lagu2 dia and offically dah jd komposer sekarang and now dia sedang jelajah ke negeri2 untuk memperkenalkan lagu2 dia *dia cakap alang komposer baik rembat hbis semua peluang* xpew lah, tu career dia and saya biarkan dia buat ape yg dia nak. aku hnya iringkan doa untuk kamuuu :)

memandangkan saya seorang yg pndai bermain melodian so i decided nk buat come back*ececece* nk main but mybe not melodian,ummm keyboard maybe.i need something yg advanture sikit.YESS! i need 61key keyboard not 19key melodian.my man and i are musician right now,jika Allah izin kan.aminn. see you soon peppps :)

No comments:

Post a Comment