Sunday, November 21, 2010

november,21, 2010


face the days with boring! eating, sleeping, watching tv .. and online! is that I do .. I still miss the noise in the school .. sesi pembelajaran yang sangat malassss! i miss to listen the teacher *membebel * all the time!hahahaha.. I also miss my friends at school, especially my classmates (4akik3) .. Nurul Asikin azhar , miss u gile2 sayangggg :( That is the one who really made me miss .. very nostalgic! hehehehee, * bilo buleh jupo lagi sayangsss wess?* urm, I'm also sad becausethere's no time celebrating her birthday .. * Birthday mung maso cuti mek, doe la rayo .. sedey weeeyyy * abah owner kantin?? I missed his crackers *! heheheheeee .. to Asif, tlong tabahkan diri anda ! .. kalau Allah nk ambil nyawa dia, biarkan..mungkin dah tiba masa dia..aiman skrng dlm keadaan koma, so masih ada harapan lahh..but now I and my friends can only pray to aiman, hope dia healthy and happy again as before .. amin.. nadia? there is no such need in saying .. hahahaaa, cuma, semoga nada bertambah cantikk** .. farah and mek nour, semoga gmbira dgn sklh baruuuu , jgn lupa kan kami di sinii yeee sayangsss(sedeyy wesss!): (

p/s: thun depan juga , kami semua akan menghadapi peperiksaan maut(SPM!) dan kami semua akan bergabung tenaga(mcm ultraman) untk mendapat result yg GEMMPAAAKK ! insyaallah, jika ada rezeki..tapi kami akan tetapi usaha membuat yangterbaik untuk parents kami , hehehehee :)

No comments:

Post a Comment