Saturday, May 28, 2011

SENI REKA GRAFIK,SAYA DATANG!

Hari ni aku termenung je.. kalau ingat kat pakwe tu tak la..sbb mane aku ade pakwe.. cume skrng aku duk fikir pasal mase depan aku.. yelah! Aku dah 17 tahun.. tahun dpn nak smbung belajar.. kalau boleh aku nak smbung bljr kat university..xnk kolej.. cume fikr2 kan balek, layak ke dgn result aku skrng(pdhal result exam hri tu xdpt lgi) hehehee.. aku rase mcm tak konfiden laaa. Korang dah fikir ke kos ape nak ambik ? actually, aku ade minat satu kos ni.. memang aku betul2 nak menjiwai kos ni.. memang dari sekolah rendah lagi aku suke seni reka grapik ni (tipu jee,pdhal bru minat) ..korng ade pernah terfikir tak psal kos ni? Mst tak kan.. mst korng ingt kos ni de peluang pekerjaan kan?

meh rapat2, aku nk buka cikt mata masyarakat . knape hang ckp kos ni de kerjaya? If korang ambik kos engineering , silap hri bulan korang tak boleh follow ape yang korang ambil.. tup tap, nati keluar U memang susah la nak mintak kerja..pdahal kos engineering ni byk peluang pekerjaan.. sebenarnya result korang tu la buat korang tak bolek mintak mane2 kerja..bukan salah kos yang kamu ambik..tekkkk* smbung balik cite kat atas..macam mane kalau result aku teruk ? U mane nak ambikaku belajar ? tpi insyallah laaa, aku akan struggle btul2 tahun ni untuk dapat result yang baik.. aku makin semangat sbb aku ade search kat google tentang pengajian seni grapik.. SANGAT MENARIK ! sangat menarik bile kita ade minat kan? Heheheeee.. aku dah dapat kenal pasti university yang ade kos seni grapik ni.. memang tak byk laa..kebanyakan U ade art & design jee.. digital design xde .hampeh betul :(

senarai U yang ade seni graphic

: uitm Melaka ( diploma seni reka grafik dan media digital)

: university Selangor ( teknologi grafik)

: klmu ( seni grafik )

Ni je la yang aku jumpe..memang frust gile.. if blogger 2 semua ade tau tentang kos ni atau U mane ade kos ni, tlg bgtau yeee. Terima kasih semua :) muahh!

No comments:

Post a Comment